מערכת ניהול קשרי לקוחות שמטרתה לנהל את הקשרים והאינטראקציות של העסק עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. המערכת מסייעת לשפר את השירות הניתן ללקוחות, לעקוב אחר התקשורת איתם, וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח. CRM מאפשרת לעסקים לשלוח מסרים מותאמים אישית, לנהל מכירות ולשפר את חוויית הלקוח, מה שתורם לנאמנות ולהגדלת המכירות.
כעת אפשר לסגור את החלון ולהמשיך בקריאת המאמר
פיתוח עסקי בעולם המסחר המקוון, הקמת עסק אינטרנטי בחו"ל, רישום עסקים וסימני מסחר, הקמת מערכת פרסום ושיווק מתקדמת בארץ ובחו"ל ועוד…